Bliv husket
Det er let nok at sige eller skrive noget, men hvis ingen hører efter, har du spildt din tid og dine penge. Kan du huske en håndfuld af de mange markedsføringsbudskaber, som du blev udsat for i går? Næppe, for meget ryger hurtigt i din glemmebog – måske ikke fordi det uinteressant, men fordi kommunikationen og udformningen er!
Problemet er, at det du siger, sjældent er så interessant som det, målgrupperne gerne vil høre. Derfor skal du sætte dig i læserens, seerens, lytterens sted og fortælle noget, som virkelig har relevans for dem. Hvad får de helt egoistisk ud af at lytte til eller at handle med dig?
Brug hovedet
Og når du åbner munden eller spidser pennen, gælder det om at gå i dialog med andre mennesker. Og tale til deres intellekt – for de er ofte klogere, end man tror. Vi tilbyder kommunikationsstrategier & andre analyser og strategier
Når alt dette er sagt, så husk: Action speaks louder than words! Uanset hvor godt du kommunikerer, er det ikke troværdigt, medmindre dine handlinger beviser, hvad du siger. Du kan muligvis forføre folk - men du kan ikke narre dem.
Især ikke i disse shit-storm tider. Læs mere om vores kommunikationsbureau